onsdag 14. oktober 2009

TTT

Ting tar tid, jeg kommer liksom ikke i gang med noe her, jeg. I dag skulle jeg liksom rydde litt her til helgen sånn etter at jeg kom fra jobb, men tanken på at det kommer en dag i morgen ble litt fristende. Hallo, man jobber da sent i morgen, da har jeg et hav av tid før jobb, ikke sant?

Men jeg har fått pakket til helgen da, for etter jobben lørdag bærer det rake veien til Torpa og kjærstevennen min. Mange stusser på at jeg faktisk setter meg i bilen og kjører i over tre timer etter jobb lørdagkveld for et besøk på mindre enn et døgn, men mindre enn et døgn er bedre enn ingenting, så jeg kjører, og det beste er at turene blir kortere og kortere, tre timer er tre timer, men 22 mil føles ikke lenger som 22 mil og turen går faktisk av seg selv nå, etter å kjørt strekningen gjentatte ganger. TTT gjelder ikke for besøkene mine hos kjæresten min. Selv om tiden går så altfor fort så er helgene hellige. Nå er onsdagen snart over og da er resten av uka plankekjøring, i morgen skal jeg gjøre alle de tingene jeg hadde tenkt å gjøre i dag, slik at jeg fredag kan hvile på laurbærene, nyte fredagen, selv om jeg skal på jobb lørdag, komme meg tidlig i seng og våkne opplagt til jobb etterfulgt av en kjøretur opp til gutten min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv