fredag 10. august 2012

21 år

Jeg har omtrent samme vondt i magen som jeg hadde da jeg våknet lørdag for 21 år siden og ikke ante at det var  fødselen som var i gang. Jeg var på overtid, men det var ikke som alle andre hadde forklart, jeg hadde jo ikke vondt i ryggen og det skulle man jo ha?

Siden det ikke ga seg ringte jeg Aker og fikk beskjed om å komme, det var liksom ikke mange minuttene mellom disse takene eller, og da skjønte jeg at snart skulle jeg bli mamma! Til den første av mine to underverker.

4 og en halv time etter at jeg hadde våknet av disse magegreiene var sønnen min født, 09.17, 21 år siden i dag!!

Gratulerer så masse med dagen til min kjære sønn!!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med sønnen og velkommen som følger hos meg.
    Gågging hadde jeg ikke hørt om før, herlig uttrykk.

    SvarSlett

Bloggarkiv