lørdag 18. august 2012

Sommeren vinner

også i dag.

Det er underlig hvordan det blir høst med det samme skoleferien er over. Hos oss var alvoret i gang igjen torsdag, ergo var sommeren på en måte over. Men med det flotte været som har vært de siste dagene var det dog lett å tenke at sommeren er der fortsatt, nyt!!

Jeg fant fram klær i går kveld, jeg finner alltid fram klær til dagen etter når jeg skal på jobb tidlig. Siden begynnelsen av juni har jeg brukt shorts/knebukser (avhengig av om jeg skal på jobb eller ikke) så også i dag, knebukse lå pent i kleshaugen min.

Skjønte det da jeg slapp inn Mons i natt at sommeren nå muligens har oppdaget at det er slutt på sommeren, Mons var nemlig veldig våt og dermed veldig kjælen :) og det regner og regner nå da jeg har stått opp. Det er faktisk veldig så "høstint" og se ut, men hos meg skal sommeren få vare enda lenger. Også i dag, om det regner. Finner ikke fram en bukse av den grunn, temperaturen er flott, det er jo ikke kaldt. bare veldig, veldig vått, grått og trist.

Ha en fin lørdag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv