mandag 20. august 2012

Turnusuke 1

Er den verste av alle seks turnusukene. Ikke mandagen da, da har jeg fri, og har blant annet god tid til treningen min. Jeg trenger ikke legge noe puslespill for å få til den i turnusuke 1 også kan jeg denne uka   spise middag med ungene hver dag!!! Men noen særlig flere fordeler med denne uka her kommer jeg ikke på.

For resten av uka går det slag i slag, jeg høres sikkert lat ut som synes det å jobbe fire dager i strekk er mye, men av de fire dagene har jeg tre, jeg gjentar 3 dagvakter!!! Og dagvakter krever planlegging, spesielt hva trening angår. Da blir det å løpe mens potetene koker og trene styrke etter middag. Derfor liker jeg ikke turnusuke 1 så godt. Ikke at jeg likte den så godt da jeg ikke løp eller, jeg er generelt ikke så glad i tidligvakter, og spesielt ikke når det blir så mange av dem. De er bare gode etterpå, når jobben er gjort og pengene tjent, trening og middag er unnagjort, da er det fint å sette seg i sofaen og nyte at det er kvelden - hjemme! Helt til en kommer på at en kanskje bør komme seg i seng fordi en jobber tidlig dagen etter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv