tirsdag 20. mars 2012

Endelig

ble det penger igjen på skatten hos meg også!!

Etter to nokså harde baksmellår var det derfor utrolig deilig å komme seg opp før altinn.no knakk sammen og registrere at det i år blir penger tilbake også på meg.

Da gleden fikk lagt seg noe begynte jeg riktignok å undre meg på om jeg kanskje bør ta opp igjen det ekstra skattetrekket på lønnen min som jeg stanset sist måned, men får regne litt mer på det før jeg bestemmer meg. Om jeg ikke gjør det skal jeg jo egentlig betale nok i år som jeg gjør, men det trodde jeg da jeg fikk både åtte og 12 tusen i smell også at jeg hadde gjort. Nå får jeg som sagt tilbake en liten, anselig sum og føler meg som skikkelig kongen på haugen av den grunn!!

Hadde sikkert vært glad om det hadde gått i 0 også i år etter de to foregående års, for meg, stygge, baksmeller, så alt over er på en måte en bonus. Jeg liker bonuser :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv