lørdag 10. mars 2012

Korpsseminar

Mye spilling, mye mat og lite søvn.
Hadde jeg vært fjortis hadde det sikkert vært helt som det skulle være, men jeg fikser rett og slett ikke fremmede senger den første natten. Alle de fremmede lydene det blir med tre andre på samme rom, og siden rommet ikke er så stort så ble det ganske varmt også. Og jeg fikk enda større problemer med å sove.
Jeg vrei meg fra den ene siden og tilbake, jeg var på nett, jeg telte sauer og jeg prøvde å bare slappe helt av.
Klokka halv sju i dag kapitulerte jeg tilslutt og stod opp. En joggetur gjorde susen, og har holdt meg våken utover dagen, men nå begynne det å røyne på her. Jeg tror det blir tidlig kveld.

Ikke fikk jeg sett den begredelige kampen eller, da var det mat igjen og ingen steder som sendte kampen her i Årjäng, men det var kanskje like greit.

Nå er det mat igjen visst så da får jeg poste å stikke til matsalen!! Spent på hva de servere nå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv