mandag 26. mars 2012

Er det bare meg?

Eller er det flere som synes han GullAdam er en underlig, småekkel skrue?

Jeg har sett reklamen, ja, jeg har endatil tatt av meg gullringer og funnet fram kjeder og veid for å vurdere om jeg skulle sende de avgårde. Nå har jeg ikke så mye, så ville nok ikke blitt rare summen jeg ville fått for gullet mitt så jeg har bestemt meg for at affeksjonsverdi er høyere enn det ekle GullAdam vil kunne betale.
Forstår at han er en manipulasjon, men at hendene er ekte og det er det som gjør hele fyren så uspiselig at jeg gremmes hver gang reklamen dukker opp på tv, er ikke så stor fan av stemmen hans eller...Hva er det han sier igjen, "jeg vil kjøpe gullet ditt?"  Noe i den retning. Uansett, jeg gremmes...

Nå har GullAdam pinadø dukket opp med reklame på min facebookside også, æsj og dobbeltæsj....Jeg lover å ALDRI klikke på linken :)

1 kommentar:

  1. Haha. Googla for å finne noe som dette... Virkelig noe av det ekleste jeg har sett!

    SvarSlett

Bloggarkiv