torsdag 15. november 2012

Hvem heier du på i Farmen?

For første gang på flere år synes jeg at Farmen har vært underholdende.
Etter første episode hang jeg meg litt opp i Andreas og hans meninger, men etterhvert som ukene går så innrømmer jeg at jeg nå nesten heier på han, i hvertfall bittelitt. Om en ser litt utenom meningene hans, så synes jeg faktisk han ikke er den mest usympatiske inne på gården. Han ville for eksempel aldri stjålet maten til fellesskapet, han jobber som en helt under ukesoppdragene og er en av de som bidrar mest for nettopp å klare ukesoppdragene. Dette tiltross han etter sigende har 0 respekt for enkelte av storbøndene.

En poll på vg.no, viser at det faktisk ikke bare er meg ( i skrivende stund) som heier på Andreas Nørstrud.
Hvem heier du på?
http://www.vg.no/poll/?id=16516&voted=1




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv