torsdag 29. november 2012

Takk til ukjent

Som har sagt følgende: "Uansett hvor sakte du løper, så knuser du alle som ligger på sofaen."

Kilde: http://treningstips.org/motivasjonssitater/#ixzz27qqIBx8C

Når jeg noen ganger tenker at løpingen min best kan sammenlignes med lus på den berømte tjærepinnen, da skal jeg huske på dette. :)
Og i går var det en sånn dag, tidenes tregeste femkilometer tror jeg det må ha vært.

Det er nemlig ikke motivasjonen det skorter på hos meg, men det er fremgangen, pr nå synes jeg det er flere tilbakefall enn fremgang. Kroppen er veldig ofte tung og lystrer ikke som jeg vil. Det blir lenge mellom nye rekorder og de få som kommer er på korte distanser. Men jeg gir ikke opp, selv om jeg synes jeg forflytter meg svært sakte fra A til B.

Jeg gir meg selv derfor et klapp på skulderen og tommel opp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv