torsdag 8. november 2012

Torsdagkveld fra Nydalen

Finnes det noe mer elendig program enn det? Jeg har ikke sett mye på det, kanskje en eller to episoder i starten, men da prompevitsene var de samme i tredje episode kuttet jeg det ut. Jeg har for å si det sånn aldri stresset hjem fra jobben en torsdagkveld for å se dette forferdelige programmet.
Det er mulig de som er med er gode komikere på andre arenaer, men jeg om tv'en skulle stå på her med dette skrammelet så greier jeg ikke å se humoren i noe av det de holder på med. Men jeg ser stort sett bare reklamen for programmet og det holder. Som da jeg så sist uke og forstod at de skulle parodiere Ylvisbrødrene, og Anne Kat Hærland, jaja, de om det. Men når tv ble stående på her en stund i stad ble jeg rett og slett kvalm og uvel da jeg så de parodierte akkurat det samme i kveld. En ting er at deres humor ikke når hjem til meg, men det med å bruke opp igjen det samme uke fra uke det gjør det hele så utrolig dårlig. Og langt fra morsomt. Det blir som med prrrrompevitsene i starten.

Godt det finnes en avknapp.

2 kommentarer:

  1. Helt enig. Ikke mer si om den saken....Grethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, det er ikke humor, i går hadde de visst harselert med tourette, epilepsi osv...hva er så morsomt med det?? Jeg bare spør.

      Slett

Bloggarkiv