fredag 2. november 2012

Kaffesøl

Hørte på Radiofrokosten til P4 i går når vi søler kaffe, når vi går med med kaffekoppen.
Forskning viser nemlig at det går bra de første skrittene, men etter seks til sju skritt, da går det galt, da begynner innholdet og skvulpe, og en søler.

Interessant.
Jeg har aldri tenkt over sølemønsteret mitt, men gjør det nå.
Fordi; jeg tar ofte med meg kaffekoppen fra kjøkkenet og inn i stua, rett innenfor stuedøra er det stedet jeg alltid søler. Det er der kaffeskvulpet mitt ender, derifra og bort i sofaen kan jeg en sjelden gang søle en gang til, men som regel går det bra fra første søl og til sofaen.

Nå får jeg ikke kontrollert hvor mange skritt jeg går før jeg søler før i morgen, men det blir moro og telle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv