fredag 5. desember 2008

Hva skjer?

Liten tue kan som kjent velte stort lass, og føler veldig på at lasset mitt krenger nå.

Jeg har forsøkt å legge sist helgs "begivenheter" bak meg, men kjenner at det er noe som føles feil. Hvor ble det av gleden? Ikke engang et snev av juleglede igjen her nå, men jeg vil jo ikke at det skal være sånn.

Dagene føles tunge å komme igjennom, jeg er så himla sliten, og jeg synes jeg ser sliten ut, til og med håret er dødt. Og skilpaddeskallet beskytter bare tildels mot ytre påvirkninger.

Men uansett, en kommer seg igjennom dagen og tenker at morgendagen blir sikkert bra. Litt søvn og vips er alle brysomme tanker borte. Kanskje det nå bare er en frisøndag som skal til? En dag fullstendig uten stress - nesten - bare sove lenge og ha en kjekk dag med julebakst og unger? Jeg får sette min lit til søndag og håpe at jeg inntil da greier å styre unna tuene, også de små!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv