lørdag 6. desember 2008

YES!

For to minutter siden kjørte den skrapebilen forbi her, det vil si at jeg mest sannsynlig vil kjøre på måkte veier til jobb i dag! Jeg antar at siden vi er nederst på rangstigen så er det måkt og kanskje saltet for lenge siden bare jeg kommer meg av fylkesveien. Aner ikke helt når det sluttet å snø i går, men det ga seg og til slutt fantes det ressurser til å ta "min" fylkesvei og. Jeg er ikke videre imponert, men liker tanken på å kjøre på måkt vei, uansett, helst også saltet, men det er nok noe jeg bare kan drømme om så lenge jeg blir boende her jeg gjør.

Håper forøvrig de siste værmeldingene jeg hørte stemmer og at det nå er stopp på snøen for en periode. Snømengden som nå har kommet og blitt liggende tilsvarer snart all snø som kommer her på en hel vinter så det er bra nå. Akkurat nå ser det ut til å bli hvit jul også her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv