mandag 22. desember 2008

Pusleri

I dag var jeg i ferd med å forsove alle mann her, nesten, klokkene mine ringte og ringte uavbrutt i over en halvtime før jeg greide å rive meg løs fra komaen jeg tilslutt må ha gått i da jeg kom meg i seng i natt. Gårsdagens frustrasjon var heldigvis bare et vagt minne og når jeg ikke tenker på det så irriterer det meg ikke i dag. Det som er mest irriterende er jo at det irriterer meg, så jeg forsøker å holde fokus på andre ting.

Som å pakke til juleferien som nå nærmer seg :) Bare to dager igjen med jobb så skal jeg ha tre dager fri med ungene.

Juleantrekket er klart for datteren og mitt vedkommende, mens sønnens er fortsatt noe usikkert, så det er der jeg er nå.



Jeg får fortsette, kanskje jeg blir ferdig før jeg skal på jobb. Det er faktisk veldig avgjørende for eventuelle endringer i reisedag. Har ikke helt gitt opp håpet om at jeg fortsatt har masse energi til overs etter jobb i morgen og orker å kjøre de tre timene det mest sannsynlig tar opp til mor på denne tiden av året.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv