onsdag 31. desember 2008

Ut med det gamle og inn med det nye

Vel to timer igjen av 2008, og en lurer på hvor ble dette året av?

Synes ikke det er lenge siden jeg sist ønsket godt nytt år, men kalenderen juger neppe så det har nok gått et år. Enten jeg vil eller ikke.

2008 har vært et år med oppturer og enkelte nedturer. Gleder og frustrasjoner. Men ikke et år som vil bli husket som det spesielle året, jeg har gjort meg mine tanker om at 2009 må bli et mye bedre år enn året som nå snart skal avsluttes, med champagne, raketter og stor festivitas for noen.



Jeg sitter her med et glass rødvin i godt selskap, mitt eget, god tid til tankene og dårlige engelske humoristiske komedier på tv. Jeg åpnet en liten boks med rødvin til maten min (etter tre dager med nachos var det godt med noe annet)og har tatt noen svelger, nok til at jeg kan si jeg har drukket om noen skulle oppdage at jeg sitter alene og finne ut at jeg kan jo komme på besøk. Jeg har den siste uken unngått alle som kan tenkes å invitere meg på denne kvelden, ganske enkelt fordi jeg ønsker å ha det sånn som nå. Ikke er det noe offer og ikke er det synd på meg. Det er dette jeg vil. En liten frikveld midt i uka.

Jeg har også fått ordnet med nye, blanke ark i min almanakk. Ut med 2008

og inn med 2009.



Og når man først skal rydde vekk så går også denne dukken:


Min splitter nye mobil har brukt rekordkort tid, bestilt klokka halv to natt til mandag og kunne hentes på posten her i dag:


Men nå tenker jeg det er dags for å avslutte bloggåret 2008.

Ønsker alle sammen et riktig godt, spennende, innholdsrikt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv