tirsdag 16. desember 2008

Siste fridag før jul

Brått hopet det seg opp med ting som skulle gjøres, på lista ser det ut som arbeid for en hel uke, men bare jeg får satt i gang så kan det strykes kjapt ut.

Det var bare det å komme i gang da, første punkt på lista er gjort og strøket ut, jeg har trent, og med trening sies det at overskuddet skal komme. Men ikke i dag, jeg sliter med å rive meg løs og starte på lista. Gjør litt og ender opp med en røykepause. I dette tempo er jeg kanskje ferdig til jul.

Planen må endres, eller kanskje det er innstillingen min som må forandres. Kanskje jeg skal gi blanke i hele lista og bare gyve på. Jobbe non stop og se om jeg da ikke blir ferdig?

Nå skal jeg tømme kaffekoppen og ikke unne meg noen ny kaffekopp, eller røyk(!) før jeg har jobbet i minst et par timer. Kanskje jeg da har rukket så mye at jeg rett og slett er ferdig?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv