søndag 14. desember 2008

My back

Jeg har forsovet meg i min egen julekalender her, og ryggen verket etter at jeg har ligget store deler av natten på ryggen for ikke å forstyrre Mons som kom inn på morrakvisten og la seg fint til rette, omtrent sånn midt i senga.

Det er 3.søndag i advent og vi skriver den 14. desember. Det er ti dager igjen til jul og det er min siste frisøndag før jul og det er mye som skal gjøres her i dag. Jeg utsatte nok kanskje litt for mye i går, som jeg visste måtte gjøres i løpet av helga, men det var nå godt å bare ha en litt sløv dag og da.

I går fikk jeg kjøpt de aller siste julegavene, jeg jaktet på kongerøkelse i Sverige - uten hell - jeg skrev julekort, jeg stylet frøkenen og jeg trente, jeg hentet ved, stort annet gjorde jeg ikke i går.

I dag skal det pakkes julekaker, lages julegodteri og jeg skal ha mitt eget lille hjemmespa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv