søndag 28. desember 2008

Ny telefon - snart?

I dag morges snakket jeg med en god venn på msn som brått var blitt telefonløs. Jeg kan ikke tenke meg noe verre, så jeg satte i gang søk på nye telefoner, for han, vel og merke. Men, nå har det seg sånn at jeg også fikk lyst på ny telefon da, igjen. Min vel et år gamle Nokia N76 duger på en måte, selv om den spiser batteriet så jeg har måttet gå til innkjøp av billader. Og den har nå fortsatt den sprekken i displayet, selv om det ikke har så mye å si annet enn for det kosmetiske. Og den durer ufortrødent i vei med Nokia tune når jeg forsøker å sette den på lydløs.

Lysten på ny telefon har vært der lenge, men det er gjerne en sånn ting jeg vil bruke litt tid på, glede meg og se fram til. Og da alle begynte å snakke om finanskrisen så la jeg hele mobilkjøpet på is jeg også. Mitt offer i disse dårlige tider.

Jeg har tittet etter lilla telefoner, men det er vel egentlig bare Samsung som har en fin lilla telefon. Nokias er liksom bare klumpete.



Og slettes ikke det jeg leter etter, så dermed må jeg jakte videre, kom over en i dag som jeg akkurat nå heier på. Så får vi se hvor lenge til jeg greier å vente. Og hvor mange telefoner jeg forkaster før jeg kjøper. Tror ikke det varer så veldig lenge før ny telefon er i hus....

1 kommentar:

Bloggarkiv