onsdag 10. desember 2008

Ingen julemiddag på meg

Sånn, da er jeg hjemme, god og mett etter og ha vært ute med jentegjengen og spist en bedre middag. Hva var det nå jeg spiste igjen da, ett eller annet mignon med bacon rundt, medium stekt, fløtegratinerte poteter, og både bernaise saus og rødvinssaus. Flott dandert, og det er da jeg tenker at det hadde vært morsomt å kunne lage noe annet enn spagetti med kjøttsaus, trekke pølser, steke pølser, lage pizza, skjære opp grønnsaker til tacos og all den kjappe maten vi spiser til vanlig.

Da jeg kom til desserten kom jeg på at jeg jo hadde med kamera og fikk derfor foreviget min hjemmelagde lunkne brownies med is.




Har ellers hatt noen hyggelige timer med damene, jeg merker at jeg trenger noen sånne stunder. Ikke tenke på jobb, ikke tenke på vekta og ikke tenke på at dette har jeg egentlig ikke råd til. Bare være meg i noen timer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv