søndag 4. januar 2009

Back in the box

I hvertfall nesten. Jeg tror nemlig at det må være noe liv i det fake treet mitt, det blir jo bare større og større. Da jeg kjøpte det var det om ikke god plass i esken, så var det plass. Da jeg pakket det ned etter den første julen så gikk det så vidt, men nå, nå spriker esken i toppen og esken buler skikkelig. Kanskje det gikk litt fort med innhøstingen og nedpakkingen? Men jeg var egentlig på vei til sengs og tenkte at æsj, jeg tar ned treet først. En ting mindre å gjøre i morgen, og det er jo helt greit.

Siden jeg var i gang med morgendagens plikter fikk jeg også vasket opp kjelene som har hopet seg opp på benken, satt på en vaskemaskin og ellers tatt en kjapp rydderunde. Morgendagens klær er lagt fram og jeg kan om ikke lenge gå å legge meg og vite at det meste er på stell. At jeg før jobb i morgen ikke trenger å tenke at jeg burde gjort ditt, jeg skulle gjort datt, jeg har faktisk kjøpt meg litt ekstra tid for morgendagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv