torsdag 8. januar 2009

Hva er "fra morran"

Klokka tikker seg avgårde mot halv ni, og den spiser av min dyrebare førjobbtid.
Man skal da sove en liten time til, man skal trene, man skal ordne seg til jobb. Men når man venter på noen som skal komme fra morran, ja, da legger man alt det på is. Ikke har jeg spesielt lyst til å ligge å sove da de kommer, ikke har jeg lyst til å trene og jeg har i hvertfall ikke lyst til å stå i dusjen. Enda jeg vet at når de først ringer på er det jeg som styrer når de får komme inn.

Det handler vel om min innebygde respekt for andres tid, for jeg vil ikke at noen skal måtte vente på grunn av meg. Men jeg kan kanskje ikke forvente samme respekt tilbake fra et elekroforma, som skulle komme på morran.

Nå kommer det en bil her!!! Yes!!! Da ble det ikke så ille langt på morran da før de kom, ergo, på morran er før halv ni!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv