søndag 18. januar 2009

Filmkveld med ungene


Forrest Gump på tv2, og det må vel sies å være ungenes ønskereprise. Jeg har vel også sett den før, men det enste jeg husket var at Tom Hanks løp og løp. Kan ikke si jeg har fått tråden i filmen før og ei heller i kveld. Godt installert, horisontalt, under pleddet på sofaen måtte det gå som det pleier. Jeg sovnet. Men rett skal være rett, jeg gryntet fram noen svar da ungene snakket til meg så det tok lang tid før de forstod at jeg sov, tror jeg.

En sms vekket meg fra søvnen, en liten påminnelse om at Skavlans svenske program akkurat da var på NRK og og siden jeg ikke kan se svensk tv her (pussig, jeg som nesten bor på svenskegrensa) fikk innvilget de minuttene jeg trengte til å svitsje over, det var ikke lange hefta, og dessuten ville mine håpefulle heller se filmen ferdig så som den gode mor jeg er så ble det mer løping på tv2.

Selv om jeg fortsatt har store glipper hva filmen Forrest Gump angår, jeg kommer ikke unna at Tom Hanks må være en av de beste skuespillerne. Han er drivende dyktig i sine roller, og absolutt en av mine favoritter.

Kjenner at det nå er dags for å ta kvelden, ehh....ikke så trøtt lenger egentlig, men tror at jeg skal greie å sovne relativt kjapt. Det er jo bare å tenke på en løpende Gump.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv