fredag 21. september 2012

Høst

Jeg fører ingen værdagbok så jeg kan ikke si når høsten kom i fjor, eller året før. Akkurat nå husker jeg ikke om det var en spesielt fin, kald, våt eller varm høst eller, høst er høst. Det er da man lettest ser forandringene i naturen tenker jeg, fra den ene dagen til den neste kan mye være endret.

Ganske vakkert?


I går haglet det hagl på størrelse med druer her jeg var og det tordnet. Haglet ble liggende utover kvelden og på vei hjem fra jobb var det tidvis glatt. Temperaturmåleren i bilen blinket hele veien hjem, og gradene holdt seg jevnt mellom en og to varmegrader.

I natt har det vært minus, jeg slapp nesten å skrape is siden jeg kjørte bilen nesten inn i garasjen, men restene fra gårsdagens haglskur har jeg fortsatt.

Dagen etter tidenes haglskur -ser ikke noe bulker på taket, ennå...



Også dagen derpå



Og sånn så det ut i går. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv