søndag 23. september 2012

Oppdatering

Klokka kvart på seks i dag var jeg i seng etter et svært vellykket reunion med gamle kolleger på Josefines Versthus på Bislett. I kjelleren der :) et sted som passet både til setting og klientell.

Det var rett og slett som å komme hjem og da er det ikke kjelleren jeg tenker på. Jeg kan ikke ha visst hvor mye jeg savnet disse folkene her trur jeg. 17 år etter at jeg sa opp, og det var som jeg aldri skulle ha vært borte fra dem, eller til de begynte å snakke om hvordan det fungerer i dag da. Da måtte jeg melde pass. Nå er det omstrukturering og effektivisering som gjelder og samholdet på arbeidsplassene har blitt deretter. Vi var nok en stor, megastor, familie når vi jobbet sammen. :)

Det kan fort bli en vane at vi treffes, men det bør vel muligens finnes en middelvei. En gang i år, annethvert år? Tiden vil vise. Men jeg gleder meg allerede.


2 kommentarer:

  1. Så hyggelig at det var vellykket :)

    Heidi

    SvarSlett
  2. Ja, det er moro når ting blir som en trodde og håpet :)

    SvarSlett

Bloggarkiv