mandag 17. september 2012

Da ringte de

omsider fra Telenor for å forsøke å lokke meg tilbake som kunde.
En hyggelig ung gutt som ringte og ga meg et fantastisk tilbud. Som for meg ikke var så fantastisk.
Selv om han mente jeg sparte hele 100 kroner i måneden og kunne snakke i 40 minutter hver eneste dag, og dersom jeg en dag ikke snakket så lenge så hadde jeg spart inn og kunne bruke det dagen etter!
Wow, liksom....nå snakker jeg veldig ofte mer enn 40 minutter om dagen, så 5000 ringeminutter som jeg har nå er nok mer i min bane. Da jeg spurte hvor mange sms, mms og tid på nettet jeg fikk for denne prisen så var det 0 -null- det kom i tillegg det... Men jeg ville få familie og venner med ungene igjen og da betalte jeg ikke for ringing, teksting osv. Jeg forsøkte hyggelig å forklare at siden vi bodde sammen så var det ikke de jeg ringer og tekster mest da, vi prøver å snakke sammen her hjemme da, sånn face to face på en måte....og dessuten når det kun var snakk om ringeminutter så ville det ikke bli 199 i måneden. Han virket nesten overrasket da over at jeg sendte sms, eller var på nettet og sa at jeg fikk ikke regning på det over 199 før jeg hadde kommet over 100 kroner om jeg forstod han rett.
Jeg takket tilslutt ganske høflig neitakk og sa at de heller fikk ringe når de hadde et tilbud å komme med, og at jeg inntil da ble der jeg er, hos One Call.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv