tirsdag 16. oktober 2012

10 kilometer utgikk

Dagens treningsøkter er over.
Vel så ville ikke kroppen ti kilometer i dag, selv om hodet ville. Men jeg har styrketrent i 26 minutter og løpt seks kilometer. Håper dog at den delen av hjernen som stresser treningen er fornøyd med seks kilometer.

Det er sykt hvordan jeg har blitt med tanke på trening og treningsmengde. Planer er vel til for å endres og jeg gjør det stadig, men prøver jeg å endre treningsplanen jeg har lagd i hodet mitt, så sliter jeg. Nesten helt til jeg skal trene igjen faktisk.
Av samme grunn ble jeg nok helt sikkert en nikotinslave da jeg røkte. Den tok kontrollen, og selv om treningen er en sund greie så kjenner jeg på at jeg burde senke skuldrene og kravene bittelittegranne.
Det er greit om jeg ikke trener en dag, så sant jeg dagen før har bestemt meg for at i morgen skal jeg ikke trene, men å stå opp å tenke at, æsj, skipper det i dag, det greier jeg ikke. Og det er vel og bra. jeg har jo på en måte beseiret den berømmelige dørstokkmila ved å ha den holdningen?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv