mandag 8. oktober 2012

Overraskende kommentar

Jeg er som kjent ikke veldig flink til å kle meg hverken voksent eller pyntet, men av og til ser jeg at det er andre som kler seg svært stilfullt, voksent og damete. Og tenker at, det er jo fint da.
Derfor lot jeg meg inspirere og kjøpte en hvit bluse da vi sist uke var i London. Ikke spesielt dyr, ikke tok jeg bryet med å prøve den heller og oppdaget derfor ikke at de to øverste knappene manglet. Joa, de skulle mangle, men jeg tror egentlig jeg ville ha knapper helt opp, selv om jeg neppe knepper den øverste...

Den passet i hvertfall og i går tok jeg den i bruk, sammen med olabukse, man kan ikke overdrive suksessen heller må vite. Derfor var overraskelsen stor da ungene kom hjem etter meg i går og junior sa:
- Mamma, hvorfor har du pyntet deg?
Overraskende fordi 21 åringen faktisk la merke til at jeg hadde på meg noe annet. Og overraskende fordi han faktisk bemerket det og sist, men ikke minst, at han faktisk syntes jeg hadde pyntet meg, fordi jeg hadde på meg hvit bluse, det synes jeg var hyggelig.

Og overraskende var det vel også at jeg ikke følte meg spesielt overpyntet heller så jeg kan fortsette å bruke den til hverdags også i framtiden!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv