lørdag 20. oktober 2012

Blytungt

Kroppen kjennes som den skulle være stappet full av bly. Det er litt sånn ubehagelig, men neppe farlig. Jeg tror rett og slett det henger sammen med en sånn deilig helgefølelse som jeg dessverre veldig snart må avbryte for å dra på jobb.

Kvelden i går var så digg. Jeg var sjef over fjernkontrollen og det var definitivt ikke Norske Talenter jeg så på da. Ble ikke Beat for beat heller enda det er det jeg har savnet de siste fredagene, men når jeg fikk være sjefen da ble det opptak av nest siste episode av  Being Liverpool. Og akkurat Liverpool gjør det ekstra tungt å skulle løfte kroppen opp fra sofaen. Klokka 16 er det kamp, hjemme på Anfield og skulle så gjerne sett den kampen her hjemme. For i dag tror jeg sesongens første hjemmeseier kommer. Mitt tips er 3-1!!
Det er ikke det samme å følge kampen på nett, men det er bedre enn ikke å følge så det blir en løsning på det, om ikke optimal løsning. 

Uansett, trøye er på, det er matchday og om litt så skal jeg nok greie å løfte kroppen opp av sofaen også.





2 kommentarer:

Bloggarkiv