tirsdag 30. oktober 2012

Ingen kjære mor

Ingen kjære mor på tv2 skal gjøre seks bortskjemte jenter til selvstendige unge damer. De er sendt ut i jungelen og må utfordre seg sjøl på den ene eller den andre måten. Men at det å drepe høner med noe som for meg lignet en sløv kniv det kan ikke jeg skjønne skal være veien å gå. Så ikke veldig humant ut.

Hadde aldri tilgitt meg selv om jeg hadde sendt datteren min på noe sånt for deretter å se det på tven en tirsdagskveld.
Jeg er fortsatt kvalm av slaktingen jeg bivånet for litt siden og det er definitivt ikke høne eller kylling på menyen her i morra og jeg må si at jeg beundrer de seks jentene som greide å spise maten de hadde slaktet etterpå.

Neste uke ser det ut som reisen kanskje er over for en av jentene, jeg må uansett si at jeg synes disse jentene må være mer enn ualminnelige tøffe, selv om jeg ikke vet om jeg helt heier på konseptet...


Ingen kjære mor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv