mandag 1. oktober 2012

Latterlørdag

Lørdag lo jeg som jeg ikke har gjort på lenge, en herlig utløsende latter, som faktisk ikke ville gi seg.

Det var nok å tenke på historien til en tidligere blogger, Luringen som skrev om sin oppkjøring. Men siden jeg nå først snublet over denne bloggen og dette artige innlegget så fortsatte jeg å lese flere innlegg og jeg bare spør: Hvorfor sluttet hun å blogge????

Jeg kan ikke huske å ha ledd så godt siden jeg leste Kornetten av Arne Berggren, den også kunne jeg tenke på lenge etter og bryte ut i latter bare ved tanken. Og historien om oppkjøringen, spesielt den, virket på samme måte. :O) Selv nå flirer jeg når jeg tenker på den, liksom.

Jeg gliste fra øre til øre når Liverpool banket Norwich og, gliste og skreik meg stemmeløs. Det var fantastisk deilig med 5-2 seier. Nå er vi tilbake, nå er vi med igjen!!!

På kvelden ble mine håpefulle og jeg sittende å se på en film som jeg også fant særdeles humoristisk. Bridesmaids. Anbefales!!!





Og her følger linken til blogginnlegget til Luringen om oppkjøring:
http://9338.vgb.no/2006/06/08/sensor-hadde-aldri-vaert-sa-redd-i-hele-sitt-liv-en-skrekkoppkjoring/

Sent i går kveld kom jeg over en nesten enda morsommere tragikomisk sann blogghistorie, og jeg leste godnatthistorie for første gang på flere år til "ungene", og for første og sikkert siste gang fra pcen.
Anbefaler den også:
http://eivindlund.wordpress.com/2012/09/30/ballongen/#comment-356

Nå tar jeg høstferie og drar noen dager til London.
 "I'll be back"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv