torsdag 24. januar 2013

Kaldt, kaldt, kaldt


Det ser ut til at kulden er i ferd med å slippe taket for denne gang, alle andre steder enn på soverommet mitt. I dag våknet jeg til to kalde plussgrader, det var blitt kaldere i løpet av natta...gikk fra 3,6 til 2.

Det var så kaldt da jeg la meg at jeg burde stått opp igjen og skrudd på ovnen, men det fristet lite og trå ut av senga igjen før jeg måtte.
Etterpå, da jeg våknet i dag kan jeg si at det var dumt, for jeg har ikke sovet skikkelig i natt, fordi det var så kaldt. :)

Men nå er gradestokken på vei oppover, ute i det minste, de ballonglyktene jeg ikke har fått laget til nå, de kan jeg muligens glemme å lage dersom metrologoene får rett og de varme gradene de har lovet kommer. Jeg kjenner at jeg trenger litt mildvær igjen nå, jeg...
Fra ballong til.....

lykt



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv