tirsdag 4. november 2008

Best på venting...

Så satt jeg her igjen da, og venter på klokka. Foreldremøte der jeg fikk lappen i går tidlig. Jaja, samme det så lenge det passet. Ved middagsbordet viste det seg at også eldstemann hadde en lapp om foreldremøte på videregående, men siden det er fellesmøte og jeg ikke få delt meg får det bli foreldresamtalen for henne på ungdomsskolen.

Formen er ikke veldig mye bedre siden i morges, faktisk føler jeg hakket verre, men det går vel over. Jeg er jo bittelitt sliten etter jobben også som begynner å gå seg til. Vet litt mer hva som skal gjøres nå enn da vi startet sist torsdag, da følte jeg meg helt lost, og det er ingen god følelse. Har igjen å teste morgenskiftet, det som begynner før sju, men det skal jeg få prøvd i morra. Tror jeg synes det er den verste skiftet, før jeg har prøvd, senere i kveld får jeg regne på når jeg må komme meg i seng for å få nesten nok søvn, men ut i fra en kjapp beregning bør det bli en god stund før midnatt.

Uansett, skulle gitt litt for å slippe å dra ut igjen nå, men det er vel fort gjort, om en time er jeg tilbake i hjemmets lune rede.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv