søndag 2. november 2008

Oppdatering av søndagen.

Søndagkveld; dagen snart over og takk for det.
Ungene er hjemme igjen og det er litt mer liv i huset her nå. Musikk spilt på tre forskjellige steder skaper jo litt leven, men takke meg til.

Kom meg da igjennom denne dagen også. Og er så absolutt klar for en ny arbeidsuke. Med stress og mas som egentlig passer meg veldig godt. Og full tank på bilen, ungene kom hjem og meddelte at det var 10.27 for literen. Etter å ha telt på knappene fant jeg ut at jeg ikke turte å gamble på at det var samme pris utpå dagen i morra så dro bort og fylte full tank og vel så det. Kjekt med alt en har gjort.

Vel tilbake fra bensinstasjonen tømte jeg omsider resten av posen med varene jeg kjøpte i går og som jeg ikke orket å ta da og som jeg ikke har orket å ta før, gjemt i bånn lå det en Daim som jeg hadde gledet meg til da jeg handlet, men som jeg hadde glemt da jeg kom hjem. Etter uker med snoptørke er det lenge siden posene har inneholdt sjokolade, nemlig. Har tatt en liten bit, men gjemmer resten... Den ene lille biten smakte ganske godt, men trangen til å kaste innpå resten var faktisk ikke der.















Nå begynner det å bli stille i huset her igjen, jeg tenker faktisk selv på å ta kvelden snart, (bare oppvaskmaskinen stopper) kanskje jeg ikke trenger å sove igjen etter at ungene får dratt på skolen. Kanskje jeg greier å gyve løs på helgevasken i stedet. Men det avhenger av at jeg kommer meg i seng veldig snart....det er faktisk veldig deilig å legge seg igjen sånn på morran, når det er litt kaldt ute mmmm..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv