søndag 30. november 2008

Tid for ettertanke

Dagen begynte ganske greit, i går kveld slo jeg faktisk av tidstyven så før jobb i dag rakk jeg faktisk å gjøre en del her. Ting jeg hadde planer om å ta i går, men som jeg rett og slett droppet fordi et av prosjektene tok for lang tid.

Jeg har jobbet i mange timer og deretter vært i et 40 års lag som min egen private sjåfør, og nå da jubilanten hadde sovnet syntes jeg det var greit å si takk for meg og komme meg hjem til det jeg visste ville bli et tankespinn uten like.

Jeg tenker noe fryktelig nå, men tankene er ikke noe jeg ønsker å dele, ikke her, men jeg vet at de vil fortsette langt ut i de små timer og forhåpentligvis bli bearbeidet på det som er igjen av helga.

I morgen er atter en dag, og jeg har fortsatt igjen noen punkter på gårsdagens liste, i tillegg fyller datteren 14 i dag og må ordne litt selskap for henne når de kommer hjem fra pappa.

Men denne dagen, den skulle jeg gjerne vært foruten, så sier som Gjertrud, vi får håpe det blir likar i morra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv