tirsdag 18. november 2008

Uff

Så er det kvelden da, og tid for litt søvn. Heldigvis går jeg ikke fra onsdag til onsdag og gruer meg til onsdagsvakta. Da ville hele uka blitt et rent lite helvete, men det starter på mandag, med sånn æsj, æsj, æsj snart onsdag igjen. Tenk at en tidligvakt - og da mener jeg tidligvakt - skal føles så tung, lenge før jeg har startet dagen. Mye henger sammen med at jeg ikke er vant med å ta kvelden så tidlig som jeg må, jeg er jo rett og slett ikke trøtt på denne tiden av døgnet. Og siden det bare er en - heldigvis - vakt i uka får jeg liksom ikke vennet meg til det eller, for i morgen kveld da kan jeg igjen tyne døgnet siden jeg skal sent på jobb torsdag. Torsdag er jeg sent hjemme og det igjen passer dårlig med fredagens tidligvakt.. Er det noe rart en blir "huggærn"?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv