onsdag 5. november 2008

En kamp med meg selv

Siden jeg kom hjem fra jobb 17.00 har jeg kjempet mot lysten til å legge meg. Men jeg tror at om jeg hadde latt fornuften vike for lysten så hadde jeg sovet til i morgen. I stedet har jeg hentet meg litt inn med det jeg er best på, kaffe og røyk, og innbilder meg sjøl nå at jeg er klar til å ta helgevasken. Bare vente littegranne til så.

Takker min skaper for at jeg bare har en sånn tidligvakt som i dag i uka, la meg jobbe til 23.30, det passer faktisk mitt sovemønster bedre.

Selv om jeg la meg halv elleve i går kveld var det ikke dermed sagt at jeg sovnet halv elleve. Jeg lå lenge og lurte på å stå opp igjen. At det faktisk er bedre å sitte oppe og tenke at jeg skulle ha sovet enn å ligge i senga og tenke det samme. Det blir en jo bare stresset av.

Tror det blir en kjapp helgevask i dag, prøve å være ferdig før ungene kommer hjem om et par timer. Hvis jeg setter i gang nå kan jeg kanskje rekke det da så det er vel bare å brette opp ermene å komme i gang..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv