mandag 17. november 2008

Rotete inngang

Så måtte jeg sove litt igjen på morran i dag også. Ikke spesielt trøtt, i hvertfall ikke trøtt nok til å sovne med en gang. Tankene svirret og denne gangen var det ja, gangen, eller entreen, som ble ominnredet og ryddet mens jeg burde ha sovet.

Etterhvert sovnet jeg jo, men da hadde jeg planene klare, så det var egentlig bare å gyve løs da jeg stod opp igjen, tenkte jeg, men den gang ei. For i våken tilstand så drar det ene det andre med seg, og det er ikke bare å sette i gang, sånn rett før jeg skal på jobb.

Endte i stedet opp på nettet, der jeg kom over artikkelen på klikk.no midt i blinken for meg og nesten i tråd med hvordan jeg hadde tenkt at det skulle se ut da det var ferdig. Så med et klarere bilde i hodet er det bare å sette i gang. Kanskje jeg rekker det meste av rydding før jeg drar. Greit å begynne der. Det finnes nok mye i klesskapet i gangen som er modent for resirkulering, både av yttertøy og sko, for alle årstider.

Med planene klare håper jeg at til helgen framstår vårt inngangsparti som nesten like innbydende som på bildet i artikkelen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv