fredag 14. november 2008

Lottomillionær

Jeg tror at morgendagen er en fin dag og bli lottomillionær på og har nå levert vinnerkupongen.
I nesten et døgn kan jeg glede meg over millionene som skal strømme inn på kontoen min etter lottotrekningen i morgen.
Jeg har levert mange tippelapper, men det har gitt lite tilbake så langt, men en gang må det vel også bli min tur?

Og om jeg vinner, hva gjør jeg da?
  1. Får bygd på huset mitt slik at jeg kan få lagd drømmebadet mitt. Med separat vaskerom. Jeg ville også gjort ferdig huset utvendig, det mangler fortsatt ny isolasjon, panel og nye vinduer på tre vegger.
  2. Kjøkkenet mitt skulle jeg også ha pusset opp. Svart og stål.
  3. Ville nok slettet gjeld.
  4. Kjøpt meg ny bil, med varme i setene...og de beste piggdekkene som er å oppdrive.
  5. Jeg tror jeg hadde bedt om et par ukers ferie. Tiltross for at jeg har hatt fri lenge.
  6. Og i ferien da hadde jeg nok klint til å handlet noe ekstra til alle julegavemottagerne mine.
  7. Det ville nok også dryppet litt på familiemedlemmer sånn utenom julegavene også.
  8. Og så ville jeg nok spart en stor del til ungene og meg sjøl.

Men, for det meste tror jeg ikke ting ville blitt så annerledes, lykke kan ikke kjøpes for penger, det gjør bare hverdagen litt enklere, så om det nå ikke er min tur i morgen så får drømmen leve videre til neste helg, og helgen deretter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv